Udostępniamy naszym Klientom nową aplikację do płatności telefonem – Planet Mobile. Zastępuje ona dotychczasową aplikację Planet Mobile HCE Wallet.
Aplikacja pozwala płacić kartą przy użyciu telefonów z systemem operacyjnym Android 4.4 lub nowszym. W odróżnieniu od dotychczasowej wersji aplikacji z rozwiązania mogą już skorzystać posiadacze wszystkich kart debetowych i kredytowych Visa i Mastercard wydanych przez Bank.

Jak zacząć korzystać z aplikacji?

Aby zapłacić kartą przy użyciu aplikacji, wystarczy ściągnąć i zainstalować ze sklepu Play aplikację Planet Mobile. Po uruchomieniu aplikacji należy postępować zgodnie ze wyświetlanymi komunikatami. Dodanie kart jest proste, szybkie i nie wymaga kontaktu z bankiem.

Mam już starą aplikację. Jak skorzystać z nowej?
Klientom, którzy do tej pory korzystali z aplikacji Planet Mobile HCE Wallet, polecamy odinstalować aplikację oraz pobrać nową i skonfigurować. Stara aplikacja będzie działać tylko do końca 2018 roku.

Wymogi techniczne:

  • aktywne konto Gmail (google),
  • urządzenie mobilne z technologią NFC (bezprzewodowa technologia umożliwiająca bezstykową transmisję danych na bliską odległość),
  • system Android w wersji 4.4 lub nowszej,
  • aktywna karta płatnicza wydana przez Bank (debetowa lub kredytowa),
  • zainstalowana aplikacja mobilna Planet Mobile,

Rejestracja karty w aplikacji:

  1. Zalogować się w portalu kartosfera.pl (w razie problemów z logowaniem należy skontaktować się z Bankiem pod numerem +48 86 215 50 00),
  2. W portalu, w menu „Aplikacja mobilna” dodać nowe urządzenie mobilne – zostanie wygenerowany kod PIN, który należy wpisać do aplikacji Planet Mobile,
  3. Po podaniu kodu PIN należy aktywować urządzenie mobilne w Kartosferze,
  4. W aplikacji Planet Mobile pojawią się wszystkie dostępne karty,
  5. Wybrać kartę, do dodania do płatności mobilnych,
  6. Wybrać przycisk Dodaj do GPay (znajduje się pod wizerunkiem karty dla której płatności Google Pay są udostępnione).
  7. Zaakceptować Regulamin korzystania z kart płatniczych BPS w ramach Google Pay jak również zgody formalne oraz warunki korzystania z usługi przedstawione podczas dodawania karty do Google Pay.
  8. W trakcie dodawania karty poprzez Planet Mobile aplikacja może poprosić o zmianę ustawień płatności NFC, w menu „Dotknij i zapłać”, na Google Pay. Należy zezwolić na taką operację.
  9. Po dodaniu karty telefon jest gotowy do płatności!
Złóż wniosek on-line Wyślij wiadomość Złóż wniosek on-line Bank indywidualnych rozwiązań
Bank Spółdzielczy w Zawadzkiem
Kartosfera 24.BS eCorpoNet Facebook

Udostępniamy naszym Klientom nową aplikację do płatności telefonem – Planet Mobile. Zastępuje ona dotychczasową aplikację Planet Mobile HCE Wallet.
Aplikacja pozwala płacić kartą przy użyciu telefonów z systemem operacyjnym Android 4.4 lub nowszym. W odróżnieniu od dotychczasowej wersji aplikacji z rozwiązania mogą już skorzystać posiadacze wszystkich kart debetowych i kredytowych Visa i Mastercard wydanych przez Bank.

Jak zacząć korzystać z aplikacji?

Aby zapłacić kartą przy użyciu aplikacji, wystarczy ściągnąć i zainstalować ze sklepu Play aplikację Planet Mobile. Po uruchomieniu aplikacji należy postępować zgodnie ze wyświetlanymi komunikatami. Dodanie kart jest proste, szybkie i nie wymaga kontaktu z bankiem.

Mam już starą aplikację. Jak skorzystać z nowej?
Klientom, którzy do tej pory korzystali z aplikacji Planet Mobile HCE Wallet, polecamy odinstalować aplikację oraz pobrać nową i skonfigurować. Stara aplikacja będzie działać tylko do końca 2018 roku.

Wymogi techniczne:

  • aktywne konto Gmail (google),
  • urządzenie mobilne z technologią NFC (bezprzewodowa technologia umożliwiająca bezstykową transmisję danych na bliską odległość),
  • system Android w wersji 4.4 lub nowszej,
  • aktywna karta płatnicza wydana przez Bank (debetowa lub kredytowa),
  • zainstalowana aplikacja mobilna Planet Mobile,

Rejestracja karty w aplikacji:

  1. Zalogować się w portalu kartosfera.pl (w razie problemów z logowaniem należy skontaktować się z Bankiem pod numerem +48 86 215 50 00),
  2. W portalu, w menu „Aplikacja mobilna” dodać nowe urządzenie mobilne – zostanie wygenerowany kod PIN, który należy wpisać do aplikacji Planet Mobile,
  3. Po podaniu kodu PIN należy aktywować urządzenie mobilne w Kartosferze,
  4. W aplikacji Planet Mobile pojawią się wszystkie dostępne karty,
  5. Wybrać kartę, do dodania do płatności mobilnych,
  6. Wybrać przycisk Dodaj do GPay (znajduje się pod wizerunkiem karty dla której płatności Google Pay są udostępnione).
  7. Zaakceptować Regulamin korzystania z kart płatniczych BPS w ramach Google Pay jak również zgody formalne oraz warunki korzystania z usługi przedstawione podczas dodawania karty do Google Pay.
  8. W trakcie dodawania karty poprzez Planet Mobile aplikacja może poprosić o zmianę ustawień płatności NFC, w menu „Dotknij i zapłać”, na Google Pay. Należy zezwolić na taką operację.
  9. Po dodaniu karty telefon jest gotowy do płatności!

Strona korzysta z plików cookies.

Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Czytaj więcej…

Zrozumiałem