Udostępniamy naszym Klientom nową aplikację do płatności telefonem – Planet Mobile. Zastępuje ona dotychczasową aplikację Planet Mobile HCE Wallet.
Aplikacja pozwala płacić kartą przy użyciu telefonów z systemem operacyjnym Android 4.4 lub nowszym. W odróżnieniu od dotychczasowej wersji aplikacji z rozwiązania mogą już skorzystać posiadacze wszystkich kart debetowych i kredytowych Visa i Mastercard wydanych przez Bank.

Jak zacząć korzystać z aplikacji?

Aby zapłacić kartą przy użyciu aplikacji, wystarczy ściągnąć i zainstalować ze sklepu Play aplikację Planet Mobile. Po uruchomieniu aplikacji należy postępować zgodnie ze wyświetlanymi komunikatami. Dodanie kart jest proste, szybkie i nie wymaga kontaktu z bankiem.

Mam już starą aplikację. Jak skorzystać z nowej?
Klientom, którzy do tej pory korzystali z aplikacji Planet Mobile HCE Wallet, polecamy odinstalować aplikację oraz pobrać nową i skonfigurować. Stara aplikacja będzie działać tylko do końca 2018 roku.

Aby korzystać z płatności Google Pay należy:

  1. posiadać konto Gmail (google) i zaakceptować warunki korzystania z niego - klient wykonuje tę czynność na etapie uruchomienia samego telefonu z systemem Android.
  2. posiadać urządzenie mobilne z technologią NFC (bezprzewodowa technologia umożliwiająca bezstykową transmisję danych na bliską odległość).
  3. posiadać system Android w wersji 4.4 lub nowszej (planowane podwyższenie wymaga Google w 2019 roku do wersji 5.0).
  4. posiadać aktywną plastikową kartę wydaną przez Bank (debetową lub kredytową, VISA lub MasterCard).
  5. zainstalować aplikacje Planet Mobile wyszukując ją w sklepie Google Play
  6. na urządzeniu mobilnym posiadać zainstalowaną aplikację mobilną Planet Mobile - rejestracja do Planet Mobile odbywa się z wykorzystaniem portalu www.kartosfera.pl zgodnie z krokami podawanymi w aplikacji.
  7. zalogować się do Planet Mobile. Po potwierdzeniu kodu aktywacyjnego z Kartosfery aplikacja powinna zaczytać wszystkie dotychczasowo wydane produkty kartowe klienta.
  8. wybrać kartę, którą chce dodać do płatności mobilnych.
  9. wybrać przycisk Dodaj do GPay (znajduje się pod wizerunkiem karty dla której płatności Google Pay są udostępnione).
  10. na etapie dodawania karty zaakceptować Regulamin korzystania z kart płatniczych BPS w ramach Google Pay jak również zgody formalne oraz warunki korzystania z usługi przedstawione podczas dodawania karty do Google Pay.
  11. w trakcie dodawania karty poprzez Planet Mobile aplikacja może poprosić o zmianę ustawień płatności NFC, w menu „Dotknij i zapłać”, na Google Pay. Należy zezwolić na taką operację.
  12. po zakończeniu procesu dodawania karty telefon jest gotowy do płatności. Należy pamiętać aby w sekcji „Dotknij i zapłać” w ustawieniach Android mieć ustawioną aplikację Google Pay jako domyślną jeśli w przyszłości pojawił się inny dostawca portfela na telefonie użytkownika.

Przewodnik użytkownika po portalu Kartosfera możesz pobrać TUTAJ.

Złóż wniosek on-line Wyślij wiadomość Złóż wniosek on-line Kredyt na Odnawialne Źródła Energii
Bank Spółdzielczy w Zawadzkiem
Kartosfera 24.BS eCorpoNet Facebook

Udostępniamy naszym Klientom nową aplikację do płatności telefonem – Planet Mobile. Zastępuje ona dotychczasową aplikację Planet Mobile HCE Wallet.
Aplikacja pozwala płacić kartą przy użyciu telefonów z systemem operacyjnym Android 4.4 lub nowszym. W odróżnieniu od dotychczasowej wersji aplikacji z rozwiązania mogą już skorzystać posiadacze wszystkich kart debetowych i kredytowych Visa i Mastercard wydanych przez Bank.

Jak zacząć korzystać z aplikacji?

Aby zapłacić kartą przy użyciu aplikacji, wystarczy ściągnąć i zainstalować ze sklepu Play aplikację Planet Mobile. Po uruchomieniu aplikacji należy postępować zgodnie ze wyświetlanymi komunikatami. Dodanie kart jest proste, szybkie i nie wymaga kontaktu z bankiem.

Mam już starą aplikację. Jak skorzystać z nowej?
Klientom, którzy do tej pory korzystali z aplikacji Planet Mobile HCE Wallet, polecamy odinstalować aplikację oraz pobrać nową i skonfigurować. Stara aplikacja będzie działać tylko do końca 2018 roku.

Aby korzystać z płatności Google Pay należy:

  1. posiadać konto Gmail (google) i zaakceptować warunki korzystania z niego - klient wykonuje tę czynność na etapie uruchomienia samego telefonu z systemem Android.
  2. posiadać urządzenie mobilne z technologią NFC (bezprzewodowa technologia umożliwiająca bezstykową transmisję danych na bliską odległość).
  3. posiadać system Android w wersji 4.4 lub nowszej (planowane podwyższenie wymaga Google w 2019 roku do wersji 5.0).
  4. posiadać aktywną plastikową kartę wydaną przez Bank (debetową lub kredytową, VISA lub MasterCard).
  5. zainstalować aplikacje Planet Mobile wyszukując ją w sklepie Google Play
  6. na urządzeniu mobilnym posiadać zainstalowaną aplikację mobilną Planet Mobile - rejestracja do Planet Mobile odbywa się z wykorzystaniem portalu www.kartosfera.pl zgodnie z krokami podawanymi w aplikacji.
  7. zalogować się do Planet Mobile. Po potwierdzeniu kodu aktywacyjnego z Kartosfery aplikacja powinna zaczytać wszystkie dotychczasowo wydane produkty kartowe klienta.
  8. wybrać kartę, którą chce dodać do płatności mobilnych.
  9. wybrać przycisk Dodaj do GPay (znajduje się pod wizerunkiem karty dla której płatności Google Pay są udostępnione).
  10. na etapie dodawania karty zaakceptować Regulamin korzystania z kart płatniczych BPS w ramach Google Pay jak również zgody formalne oraz warunki korzystania z usługi przedstawione podczas dodawania karty do Google Pay.
  11. w trakcie dodawania karty poprzez Planet Mobile aplikacja może poprosić o zmianę ustawień płatności NFC, w menu „Dotknij i zapłać”, na Google Pay. Należy zezwolić na taką operację.
  12. po zakończeniu procesu dodawania karty telefon jest gotowy do płatności. Należy pamiętać aby w sekcji „Dotknij i zapłać” w ustawieniach Android mieć ustawioną aplikację Google Pay jako domyślną jeśli w przyszłości pojawił się inny dostawca portfela na telefonie użytkownika.

Przewodnik użytkownika po portalu Kartosfera możesz pobrać TUTAJ.

Strona korzysta z plików cookies.

Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Czytaj więcej…

Zrozumiałem