Aktualne promocje

Co to jest BLIK?

BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BS Zawadzkie Mobile.

Kto może korzystać z BLIKA?

Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

  • są posiadaczami konta osobistego w Banku BPS lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku,
  • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BS Zawadzkie Mobile (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna  w sklepie App Store).

Dzięki usłudze BLIK możesz:

  • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BS Zawadzkie Mobile wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję,
  • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej,
  • dokonać przelewu na telefon (usługa będzie dostępna wkrótce).

Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?

W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych, logując się do usługi 24.BS.

BLIK - płać i wypłacaj wygodnie

Płatności w sklepach lub w Internecie:

  • Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
  • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Zawadzkie Mobile
  • Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
  • Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
  • To już wszystko - zakupy opłacone

Wypłata gotówki z bankomatu*:

  • Wybierz formę wypłaty środków bez karty
  • Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
  • Podaj kwotę transakcji
  • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Zawadzkie Mobile
  • Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
  • Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej Zawadzkie Mobile poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
  • Wypłata dokonana

*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

  • Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
  • Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BS Zawadzkie Mobile
  • Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
    • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BS Zawadzkie Mobile
    • stosuj oprogramowanie antywirusowe
    • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
    • aktualizuj przeglądarki internetowe;
  • Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BS Zawadzkie Mobile i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej;
  • Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BS Zawadzkie Mobile.

 

Wyślij wiadomość Złóż wniosek on-line Kredyt na Odnawialne Źródła Energii Złoty Laur Konsumencki Lider Jakości 2021 dla Grupy BPS
Bank Spółdzielczy w Zawadzkiem
Kartosfera 24.BS eCorpoNet Facebook

Co to jest BLIK?

BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BS Zawadzkie Mobile.

Kto może korzystać z BLIKA?

Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

  • są posiadaczami konta osobistego w Banku BPS lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku,
  • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BS Zawadzkie Mobile (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna  w sklepie App Store).

Dzięki usłudze BLIK możesz:

  • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BS Zawadzkie Mobile wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję,
  • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej,
  • dokonać przelewu na telefon (usługa będzie dostępna wkrótce).

Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?

W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych, logując się do usługi 24.BS.

BLIK - płać i wypłacaj wygodnie

Płatności w sklepach lub w Internecie:

  • Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
  • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Zawadzkie Mobile
  • Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
  • Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
  • To już wszystko - zakupy opłacone

Wypłata gotówki z bankomatu*:

  • Wybierz formę wypłaty środków bez karty
  • Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
  • Podaj kwotę transakcji
  • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Zawadzkie Mobile
  • Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
  • Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej Zawadzkie Mobile poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
  • Wypłata dokonana

*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

  • Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
  • Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BS Zawadzkie Mobile
  • Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
    • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BS Zawadzkie Mobile
    • stosuj oprogramowanie antywirusowe
    • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
    • aktualizuj przeglądarki internetowe;
  • Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BS Zawadzkie Mobile i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej;
  • Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BS Zawadzkie Mobile.

 

Strona korzysta z plików cookies.

Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Czytaj więcej…

Zrozumiałem